Proteinrundstykker

proteinrundstykker Desse rundstykka rører du raskt saman, formar til rundstykker og set rett i steikeomnen. Ingen heving og dermed supre å lage ein kveld du vil ha noko godt å ete. Dei er knallgode når dei kjem rett frå omnen og er nysteikte, men faktisk like gode etter ein runde i frysaren.

Legg dei du får til overs i ein pose og så er det berre å ta dei opp frå frysaren og la dei tine på benken over natta, så har du finfin frukost. Har du tid kan du godt varme dei nokre minutt på 150 grader varmluft, då er dei akkurat som nysteikte igjen.

Desse rundstykka delte eg på snapchat (kvardagsmat), og eg legg ved bileta av korleis det såg ut. Følg meg gjerne om du vil ha matinspirasjon i kvardagen, og send meg gjerne ein snap med det du lagar! Alltid kjekt å sjå:)

protein rundstykker oppskrift

Til 16 stk treng du:

  • 500 g (2 boksar) cottage cheese
  • ca 500 g havregryn
  • 4 egg
  • 1 ss bakepulver
  • 1 ts salt
  • litt sesamfrø til pynt (kan sløyfast)
proteinrundstykkerproteinrundstykker snapchatproteinrundstykker snapchatproteinrundstykker snapchatsnapchat oppskriftsnapchat oppskriftprotein rundstykker

Slik gjer du (sjå film under):

  1. Set omnen på 180 grader varmluft.
  2. Ha cottage cheese, egg, bakepulver og salt i ein bolle og kjør glatt ved hjelp av ein stavmiksar (eller bruk ein blender).
  3. Vend inn havregryn og klapp saman til ei jamn deig.
  4. Trill runde ballar, trykk litt flate og sett på bakepapirkledd steikebrett.
  5. Strø over sesamfrø om du vil og steik i ca 20 min, til rundstykka er gylne.
  6. Avkjøl på rist.
oppskrift proteinrundstykker

 

Skrive av Anita Stokke Blomvik

Eg som står bak denne matbloggen heiter Anita, og likar best å stå på kjøkkenet eller på ein fjelltopp her på Sunnmøre. Her på bloggen finn du enkle oppskrifter på mat laga frå botnen heime på kjøkkenet vårt.